קרם פרה שייב לגילוח: מה זה עושה? ולמה אני צריך את זה?
top of page
לוגו של פרורסו

קרם פרה שייב לגילוח: מה זה עושה? ולמה אני צריך את זה?

אם שאלת את עצמך, מה זה לעזאזל פרה שייב, איך זה תורם לי לגילוח, ולמה אני צריך את זה אם יש לי משחת גילוח? המאמר הזה בדיוק בשבילך! במאמר נענה על כל השאלות, נבין מה זה פרה שייב, מה זה באמת עושה, איך זה תורם לך בריטואל הגילוח ומסייע בהפחתת הגירוי שבו אתה עלול להיתקל במהלך הגילוח.


Close-up of young man applying shaving cream — Photo by londondeposit

מה זה פרה שייב קרם?


אז יש לך תער גילוח איכותי ומשחת גילוח איכותית ואתה עדיין מוצא את עצמך תוהה, למה חווית הגילוח שלך לא מושלמת, הסכין לעתים חותכת את העור והעור נשאר מגורה...


המפתח החשוב בתהליך הגילוח שלך הוא לא הלהב שלך או קצף הגילוח איתו אתה משתמש, אלא החומר שאתה שם על פנייך (או לא שם), לפני פלדת הלהב שפוגעת בעורך.


פרה שייב כשמו כן הוא - קרם שמשתמשים בו לפני הגילוח ומטרתו להכין את עורך לפעולת הגילוח. הפרה שייב יעיל מאוד לקבלת גילוח קרוב ומדויק ופועל כסוג של קו ההגנה הראשון על העור שלך. הקרם מרכך את העור ושיער הפנים ויוצר מחסום בינך לבין התער שלך - מה שמקל על סכין הגילוח וגורם לו להחליק בצורה טובה יותר על פני העור שלך.


ברברשופס מקצועיים משתמשים בקרם פרה שייב, כצעד הראשון בתהליך הגילוח. זה מאפשר להם לעשות את כל מה שהם יכולים כדי להבטיח הכנה טובה יותר של עור הפנים לקראת הגילוח והימנעות ממשיכת שיער הפנים ע"י הסכין וכתוצאה מכך מעניקים חווית גילוח חלקה ומהנה.


אז איך קרם פרה שייב תורם לי בעצם?


קרם הפרה שייב ירכך את שיערות פניך ויהפוך את תהליך הגילוח לקל ופשוט יותר. הקרם מועיל מאוד לגברים עם שיער פנים עבה וצפוף הידוע כסוג שיער מאתגר לגילוח, כדוגמת הגבר הישראלי בעל הזיפים העבים והצפופים לרוב ועם זאת סובל מעור רגיש – אולי גורם שתרם לזה הוא הגילוח המהיר כל בוקר בשגרת הגלח''צ בצבא.


קרם הפרה שייב מצוין לגברים המחפשים את הגילוח הכי נוח ונקי או סובלים מגירוי בזמן הגילוח. מאוד מומלץ להשתמש עם קרם פרה שייב להכנה והרגעת העור, כצעד ראשון בפעולת הגילוח.

 

כמו בכושר גופני - 80% זה דיאטה ו- 20% זה פעילות גופנית. ככה זה גם בגילוח, 80% הכנת העור והשיער לפעולת הגילוח

ו- 20% זה הגילוח עצמו

 

הברבר מאסטר של Proraso מדגים איך להכין את העור לגילוח חלק ללא חתכים וגירויים


למה קרם פרה שייב של פרורסו?


פרורסו האיטלקית היא החלוצה בענף הגילוח בכל מה שקשור למוצרי גילוח. במשך למעלה מ- 100 שנה מובילה את שוק הגילוח, הידע והניסיון במוצרי הגילוח שצברה החברה במהלך השנים הוא הראשון במעלה. אחד המוצרים הראשונים שפיתחה היה קרם הפרה שייב שנחשב אגב עד היום לנס גילוח בקרב האיטלקים המקומיים שקראו לו “Pre-Barba Miracolo” או בתרגום חופשי ''משחת הפלא''.


פרורסו נוסדה בשנת 1908 ע''י לודביקו מרשלי, ובשנת 1948 לאחר אינספור ניסיונות של המעבדה הקטנה בפירנצ'ה, קרם הפרה-שייב והאפטר שייב הפתיעו את העולם ברעננות וביעילות שלהם. תחילה הספרים האיטלקים בברבריות אימצו את המוצרים בחום משום האפקטיביות והקלות בה הצליחו לגלח לקוחות ללא חתכים וגירויים בעור. לאחר מכן, התפתחה קהילת פרורסו של מתגלחים ביתיים. בשלב זה היה כבר ברור כי חברת פרורסו כבשה את שוק הגילוח המקומי ומאז היא קובעת טרנדים בעולם הגילוח והטיפוח הגברי בכל העולם. מאז הקמת החברה ע''י המייסד, עברה המסורת בחברה מאב לבנו ועד היום שומרת על איכות בלתי מתפשרת וסודיות גבוהה בכל מה שקשור לפרומולות הייחודיות של מוצריה.


קרם הפרה שייב של פרורסו הוא קלאסיקה איטלקית, ניתן להשתמש בו גם לפני הגילוח וגם לאחר הגילוח כאפטר שייב להרגעה וסגירת הנקבוביות בעור בסיום הגילוח. הקרם מכין את עורך לקראת חווית הגילוח המושלמת, מכיל תמצית אקליפטוס טבעית שתפקידה הוא להרגיע את עורך בזמן שהמנטול מעניק לך תחושה נעימה ופרשית יחד עם ניחוח מצוין לגילוח. לקרם יש יתרונות רבים כגון מזעור גירויים של העור ושמירה על תער חד לאורך זמן. הקרם בטוח לשימוש ואינו מכיל פרבנים וסיליקונים שאינם בריאים לעור הפנים.


אופן השימוש:


הרטב את עור הפנים עם מעט מים חמים, ייבש קלות את הפנים ומרח את הקרם לפני הגילוח על הזיפים. עסה בעדינות באמצעות כף היד בתנועות סיבוביות את הזיפים ולאחר מכן התחל בגילוח. ניתן גם להשלים את הפעולה באמצעות סבון לגילוח או משחה לגילוח פרורסו.


המאסטר ברבר של פרורסו MICHAEL HAAR מדגים איך להשתמש בפרה שייב בצורה נכונה


סיפור איטלקי יפהפה​

פרורסו נוסדה בשנת 1908 ע''י לודביקו מרשלי ומאז קובעת טרנדים בעולם הגילוח והטיפוח הגברי בכל העולם. מאז הקמת החברה ע''י המייסד עברה המסורת בחברה מאב לבנו. פרורסו התפתחה לאורך השנים יחד עם איטליה והיא אחת החברות המזוהות ביותר עם המסורת האיטלקית המגדירה איכות וניחוח אירופאי.

bottom of page