גידול זקן בחורף - החורף הזה תדאג לזקן שלך עם טיפול בשמן חם לזקן
top of page
לוגו של פרורסו

גידול זקן - החורף הזה תדאג לזקן שלך עם טיפול בשמן חם לזקן

שום דבר לא מייבש את העור והשיער כמו חודשי הסתיו והחורף הקרים. טמפרטורות נמוכות, רוחות קרות וחימום הבית עם מזגן מייבשים את העור והזקן שלך. לכן בחורף, אנחנו המזוקנים נוטים לסבול יותר מבעיות עור כמו - יובש, קשקשים, קילופים ושיער שנשבר או נושר.


ביקשנו מהברבר מאסטר של פרורסו בארה"ב- Michael Haar לספר לנו על היתרונות של הטיפול בשמן חם לזקן ולמה הוא ממליץ על הטיפול בשמן חם של פרורסו לכל מי שמגדל זקן.



מהו טיפול בשמן חם לזקן של Proraso?


מייקל האר: זהו טיפול אינטנסיבי שמעניק הזנה מוגברת אפילו לזקנים הקשים והיבשים ביותר. הוא חודר לשכבות העמוקות של העור מזין, משקם ומקדם צמיחה בריאה יותר באמצעות רכיבים כמו גליצרין צמחי, שמן אקליפטוס ואלוורה. הוא משאיר את הזקן שלך בריא ורך. לאחר הטיפול הזקן מרגיש חי ונמרץ ומריח נהדר.


למעשה, השמן חם לזקן הוא מסכה משקמת לזקן החודרת עמוק לשכבות של העור ומארגנת אותו מחדש.





לאילו זקנים מתאים הטיפול בשמן חם? האם הוא מתאים רק למי שיש זקן ארוך ומלא?


מייקל האר: הטיפול בשמן חם מתאים לכל סוגי הזקן ובמיוחד לזקנים ארוכים, סוררים ויבשים. כל שעלייך לעשות הוא להתאים את כמות השמן שאתה מורח לאורך הזקן שלך – חצי בקבוקון לזקן קצר ובקבוקון שלם לזקן ארוך ומלא.


קומפלקס השמנים יעניקו הזנה מוגברת לעור ולשורשי הזיפים, יקדמו צמיחה בריאה, ישקמו אותו ובכך הוא יצמח בריא יותר נעים למגע וקל לסידור. ככל שהזקן בריא יותר, הוא גמיש יותר וחלק יותר וזה מה שהטיפול בשמן חם עושה - משקם אותו וגורם לו להיות, להראות ולהרגיש בריא יותר.


איך הטיפול תורם לעור שמתחת לזקן?


מייקל האר: הפורמולה של השמן לזקן מכילה מרכיבים רבים שהם בעלי ערך רב לעור כמו תמצית שמן אלוורה המרגיעה את העור, מעניקה לו לחות, מסייעת לקידום צמיחה בריאה ומגנה עליו וגליצרין צמחי המאזן את הלחות ושומר עליו מפני אובדן הלחות בעור במיוחד בימי החורף הקרים.



תוכל להסביר לנו איך להשתמש בטיפול בשמן חם של Proraso כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר?


מייקל האר: טובלים את הבקבוקון בקערה עם מים חמים מאוד למשך דקה. בינתיים מניחים מגבת לחה וחמה על הזקן שייספוג את הלחות של האדים, החום של המגבת יגרום לנקבוביות העור להיפתח ובכך יסייע בהחדרת השמן לעור שמתחת לזקן בצורה הטובה ביותר. לאחר מכן, שפוך לכף ידך את כמות השמן הרצויה והתחל למרוח את השמן משורשי השיער ועד הקצוות. השאר את השמן על הזקן למשך כ- 10 דקות, אפשר גם ליותר זמן ולאחר מכן שטוף אותו עם מים.


באיזו תדירות כדאי לבצע את הטיפול בשמן חם לזקן של Proraso?


מייקל האר: חשוב להתאים את הטיפול לסוג הזקן שלך. שאל את הספר שלך או חבריך, כמה יבש ושברירי הזקן שלך נראה ומרגיש. במידה והזקן שלך דק ויבש, תאלץ לבצע את הטיפול בשמן חם אחת לשבוע ואחרים עשויים להזדקק לטיפול בשמן חם אחת לשבועיים בלבד. הכל תלוי ברמת היובש, החספוס והדקיקות של השערה.


מה לקוחות כתבו על הטיפול בשמן חם לזקן


 

"השמן הזה יהפוך את הזקן שלך לרך ככל שהוא יכול להיות רך! לא לוקח הרבה זמן לעשות את הטיפול. כל מה שאתה צריך זה להשאיר אותו מחומם בקערת מים חמים למשך כ- 2 דקות, למרוח את השמן על הזקן ולעבד אותו היטב. תשאיר למשך 5 דקות ותשטוף אותו. אני עושה את הטיפול ממש לפני שאני קופץ למקלחת וממשיך בשגרה שלי. שטפו את השמן לאחר שסיימתם לסבן ולשטוך את גופכם. המוצרים של פרורסו ידועים באיכות שלהם, אבל זה האיכותי ביותר!"

Jeem Konnor

 

"כספרית, חשוב לי לעבוד עם המוצרים הכי איכותיים וזה בהחלט מוצר איכותי! אני מקבלת משובים נהדרים מלקוחות וחברים. בדרך כלל אני מעסה את השמן בזקן ומקפלת מגבת על הפנים בכדי לתת לשמן לחדור עמוק לעור"

Jake Starttone

 

"מוצר מצוין! עברתי זמנים קשים עם הזקן המחוספס והקשה שלי עד כדי כך שהעור שלי היה מאוד כואב ומגורה. שום דבר שניסיתי לא עזר עד שהשתמשתי בשמן חם לזקן. אחרי שימוש אחד בלבד, הזקן שלי הרגיש יותר רך והעור שלי הפסיק לכאוב, מעכשיו אני משתמש בשמן הזה מידי יום. מוצר מדהים, בעל ניחוח חזק שמריחים מהבקבוק, אבל כשמורחים על הזקן הוא מריח עדין ונעים"

עידן לוי


המוצרים המוזכרים במאמר:



סיפור איטלקי יפהפה​

פרורסו נוסדה בשנת 1908 ע''י לודביקו מרשלי ומאז קובעת טרנדים בעולם הגילוח והטיפוח הגברי בכל העולם. מאז הקמת החברה ע''י המייסד עברה המסורת בחברה מאב לבנו. פרורסו התפתחה לאורך השנים יחד עם איטליה והיא אחת החברות המזוהות ביותר עם המסורת האיטלקית המגדירה איכות וניחוח אירופאי.

bottom of page