מדיניות משלוחים והחזרים

מדיניות משלוחים

לבחירתך 2 סוגי משלוחים:

1. שליחות לנקודת איסוף הקרובה לביתך

החבילה תגיע לנקודת האיסוף תוך 1-3 ימי עסקים.
כשהמוצר יגיע לנקודת האיסוף, תקבל הודעת SMS כי החבילה מוכנה לאיסוף בנקודת PickUP.

הזמנות עד 99 ש"ח  - 9.90 ש"ח לשליחות.

הזמנות החל מ- 99 ש"ח - ללא עלות

לחץ כאן לבדיקת נקודת האיסוף הקרובה לביתך.

אנו נשלח את החבילה לנקודת האיסוף הקרובה ביותר לכתובת שלך.

במידה ויש לך עדיפות לנקודת חלוקה אחרת אנא ציין בהזמנה או שלח אלינו הודעה במייל.

 

שים לב! במידה והמוצר לא ייאסף מנקודת האיסוף תוך 5 ימים על ידך, החבילה תוחזר לחברת השליחויות ותצטרך לשלם תשלום מלא של 20 ש"ח לשליחות חוזרת לנקודת האיסוף.

2. שליח עד הבית חינם בהזמנות מעל 149 ש"ח

משלוחים שבוצעו בחמישי אחרי השעה 17:00, יארזו ויאספו ע"י חברת המשלוחים ביום ראשון.

המוצרים יגיעו עד בפתח ביתך/משרדך באמצעות שליח מטעם חברת השליחויות, בתוך 1-3 ימי עסקים.

    הזמנות עד 149 ש"ח - 14.90 ש"ח לשליח עד הבית

    הזמנות מעל 149 ש"ח - שליח עד הבית ללא עלות

השליחים מגיעים ליישובים גם מחוץ לקו הירוק - לרשימת יישובים לחץ כאן

   

איסוף עצמי ממשרדי היבואן בת"א:

 יש לבחור בסוג משלוח "איסוף עצמי"

השאר מספר נייד ומייל על מנת שנוכל ליצור איתך קשר לתיאום מועד לאיסוף המוצר. בכל שאלה ניתן לפנות במייל ל- info@pro-barber.co.il

מדיניות החזרים

ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש  וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני: info@pro-barber.co.il
לאחר בירור פנייתך יש להחזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך או באמצעות הגעה למשרדי היבואן בת''א בתיאום מראש. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת) ודמי ביטול כחוק. אם המוצר נבדק על ידי גורם מטעם החנות ונמצא שהוא לא הוחזר כחדש, באריזתו החדשה והמקורית וסגור בסגירת ספק, לרבות כל מרכיבי המוצר והאריזה, לא ניתן יהיה לזכות בגין מוצר זה. כלל זה חל על כל סוגי המשלוחים.


במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה,

דמי החזרה או דמי טיפול.

 

 חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים לפני שילוח. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים הניתנים להקלטה, שיעתוק או שכפול, שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום אתה רשאי לשלוח את המוצר בצירוף חשבונית המס שקיבלת ומכתב המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981