סבון גילוח פרורסו: ביצועים עם מוניטין של מעל 100 שנה
top of page
לוגו של פרורסו

סבון גילוח פרורסו: ביצועים עם מוניטין של מעל 100 שנה

מזה שנים רבות סבוני גילוח היו הבחירה הראשונה של גברים. עם הופעת הג'לים והקרמים, סבון הגילוח נדחק הצידה וירד בפופולריות שלו. כיום שיטה זו להכנת העור לגילוח ולהרגעת העור נהנית מהתעוררות מחודשת ומביאה איתה מספר סבוני גילוח איכותיים שחזרו לשוק.


אחד מהם הוא סבון הגילוח של פרורסו מסדרת האקליפטוס המשמש אלפי גברים ברחבי העולם והוא המוביל בתעשייה בזכות הפורמולה הייחודית העשירה בתמצית שמן האקליפטוס.


התרומה של תמצית שמן האקליפטוס והמנטול לעור הפנים?


תמצית האקליפטוס מחליקה ומהדקת את העור, עוזרת בהפחתת מראה פגמי העור ובכך יוצרת מראה צעיר יותר של עור הפנים. בשמן האקליפטוס קיים מרכיב אנטי מיקרוביאלי בעל סגולות לחיטוי פצעים, המונעות חתכים, כוויות ושריטות. שימוש בשמן על פצעים מסוגים אלו מונע את הסכנה של התפתחויות זיהומים באזור הנגוע ומזרז את תהליך ההחלמה.


המנטול יוצר תחושה מרעננת וקרירה על העור. בשילוב עם מרכיב כמו שמן אקליפטוס שמרגיע את העור נולד הגילוח האופטימלי והחלק.


מה התפקיד של סבון הגילוח בתהליך הגילוח?


מרגיע: סבון גילוח איכותי מסייע בהרגעת העור כאשר להב הסכין פוגעת בעור הפנים.

מרכך: הסבון מרכך את הזיפים ומקל על תהליך הגילוח.

מחליק: מרענן את העור ויוצר מראה חלק וצעיר יותר.


היתרונות של סבון הגילוח פרורסו

  • מייצר קצף שמנת עשיר ומלא (שימושי אם אתה גר באזור בו המים קשים במיוחד)

  • משאיר על עורך תחושה קרירה ומרעננת

  • מבהיר את גוון העור ונותן מראה צעיר יותר לעור

  • מיוצר מרכיבים טבעיים ללא מינרלים, פרבנים, סיליקונים או צבעים מלאכותיים

  • עמיד לאורך זמן


הקצף של סבון הגילוח פרורסו - המרכיב החשוב בחווית הגילוח


בדומה למשחת הגילוח של פרורסו, הקצף שנוצר צפוף מאוד וממלא את כל החלל בין שיערות הפנים לספיגה מוחלטת. אם תיתן לקצף לשבת על הפנים שלך לדקה או שתיים, תבחין בהבדל משמעותי בשיערות פנייך, עד כמה הן רכות וקל לחתוך דרכם. זה מרגיש ממש כמו סכין חמה שחותכת חמאה, אם אתה עושה זאת נכון. לאחר השימוש יש לסגור היטב את המכסה כדי לשמור על טריות הסבון לאורך זמן.


איך להגיע לקצף המושלם?


קצף גילוח מושלם דומה לבישול, אתה שולט על העובי, האווריריות והנפח של הקצף שלך וזה תלוי בתנועות הסיבוביות הנמהרות והנמרצות ובסוג המברשת אתה אתה משתמש. להקצפה מירבית, מומלץ להשתמש במברשת משיערות חזיר או שיער גירית.


איך להקציף בצורה נכונה את סבון הגילוח של Proraso | המלצת הברברים של Proraso


הריח:


סבון הגילוח בעל ריח רענן של אקליפטוס ונגיעות של מנטול אשר יוצרים במגע עם העור תחושת קירור מצננת המותירה תחושה מרעננת מאוד על עור הפנים. זהו ריח קלאסי ונקי, מספיק חזק כדי ליצור תחושה נהדרת של ניקיון וביטחון בגילוח שלך.


אז מה עדיף? סבון גילוח או משחת גילוח?


הדיון בשאלה האם עדיף להשתמש בקרם גילוח לעומת סבון גילוח היא שאלה עתיקת יומין שנותרה עד היום ללא תשובה חד משמעית. לכל אחד מהמוצרים הנ''ל יש את הייחודיות והיתרונות משל עצמו על פני האחר. משחות גילוח הן למעשה סבוני גילוח המכילים יותר מים ולכן בעלי מרקם קרמי וקל יותר להקצפה. אם אתה חדש בתחום הגילוח הרטוב, הבחירה יכולה להיות קשה. שימוש במשחה או סבון היא עניין של העדפה אישית. לכל אחד עור פנים שונה ולכן כדאי להתנסות בשניהם כדי להחליט מה יותר מתאים לך.



תהליך הייצור של סבון הגילוח פרורסו במפעל באיטליה




סיפור איטלקי יפהפה​

פרורסו נוסדה בשנת 1908 ע''י לודביקו מרשלי ומאז קובעת טרנדים בעולם הגילוח והטיפוח הגברי בכל העולם. מאז הקמת החברה ע''י המייסד עברה המסורת בחברה מאב לבנו. פרורסו התפתחה לאורך השנים יחד עם איטליה והיא אחת החברות המזוהות ביותר עם המסורת האיטלקית המגדירה איכות וניחוח אירופאי.

bottom of page